23/07/2013
Zoals bij sommige van u reeds bekend, is onze Post-PC vorige week gecrasched.
Dit had tot gevolg dat er een snelle installatie heeft plaatsgevonden op een andere computer.
Daar alle afzender gegevens van verloren waren gegaan, hebben wij al uw gegevens opnieuw moeten verwerken. U heeft wellicht gemerkt dat het bericht bij de track and tracecode een andere is dan daarvoor, ook dit vond zijn oorsprong in bovengenoemde oorzaak.
Nu blijkt na enige dagen dat bij de instalatie door PostNL een vergissing is gemaakt.
Hoewel op het etiket wel de naam van uw bedrijf wordt vermeld, is dit niet het geval bij het raadplegen van de de Track and Tracecode.
Op dit moment wordt de contractnaam Kerstwarenhuis als afzender vermeld i.p.v de daadwerkelijke afzender.
Let wel: dit is alleen bij het raadplaegen van de track and trace code op de website van PostNL., uw klant ziet op fysieke pakket wel de juiste naam.
Wij raden u aan indien u gewoon bent de track and trace codes door te sturen naar uw klant, dit tot nader order niet meer te doen.
Wij zullen er alles aan doen om dit euvel zo snel mogelijk te verhelpen.